Thursday, May 7, 2009

Mother's day

aku tak thu nak bg ape. nak buat suprise ape. dia terlalu istimewa buat aku. im always sakit kan hati dia, buat dia gila layan kerenah aku nie. but then , dia sentiasa tabah and sanggup layan kerenah aku. aku sure gila if orang lain , sure dah campak aku dalam tong sampah . hmm . dia penat, kerja , masakkan makanan untuk anak anak dia . Now dia sakit . yes , my mum was ill . since last monday . dia demam , and sakit tekak sangat. smpaii dia punya suara dah takde . even dia demam demam cmtu , dia masakkan aku lunchh and breakfst. dia sanggup temankan aku pergi ballet . dia duduk dalam kereta sampai aku habis class . uhhhh , tapi aku tak pernah sedar semua tu . boleh ke aku jadi mcm dia ? jadi hakim mahkamah , jadi seorang ibu kepada 4 orang anak . jadi isteri kepada satu suami . tempat kerja ; sure dia bnykk gila kerja kena buat , then smpai rumah , dia rush gila gila masaakkan makanan untuk anak dia ( dia tanak beli makanan kt luar sebab bg dia , selagi dia boleh masak and bangun, dia akan msak ) malam dia studyy about hakim semua nie . then tidor , then bgun pagi masak breakfst . bila dia rehat ? tak pernah tngok dia mengeluh pun ? tak pernah tengok dia menangis depan i pun ? kat mana dia sorok ? dia tak pernah cakap dia penat buat semua kerja nie. kuat gila dia . kenape aku tak jadi mcm dia ? btw she's amazing women tht i ever had . I lover her till death. i dnt wanna loose her . and thnks GOD because i have mum like her ! and please dnt take her frm me !

NASHA SAYANG SANGAT KAT MAMA !